ח"כ יעקב אשר: "מרן זצוק"ל היה מלאך בדמות אדם"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ יעקב אשר: "מרן זצוק"ל היה מלאך בדמות אדם"

    ח"כ יעקב אשר בשיחה עם 'קול חי': "ידענו דבר אחד – שיש לנו כאן בעולמנו מישהו שהשכינה מדברת מגרונו, שהקב"ה שם לו את המילים בפה ולכן זה נכון בכל נושא. מי מאיתנו לא היה מקבל את ההנחיה שלו בכל נושא והוא נתן תשובות. זמנו היה יקר ובכל זאת הוא עשה את זה, אני חושב שהוא הכיר בכוח שיש לו והוא ידע שעליו לסייע עם זה לעם ישראל גם אם זה על חשבון לימודו"

    צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על דמותו של מרן שר התורה זצוק"ל שהובא היום למנוחות. "זכינו להתגלות של מלאך בדמות אדם. כל הדברים שלו היו בקצרה ובברור, ידעת מה הוא רוצה ומה הוא חושב והיה נותר רק לבצע".

    אשר סיפר: "כשהייתי ראש עיריית בני ברק, היו אצלי פעם אורחים מהתקשורת החילונית בעיר, אמרתי להם שאגף הרווחה הגדול בישראל נמצא כאן בבני ברק ולא בעירייה, לקחתי אותם לביתו של מרן והם ראו עשרות אנשים ממתינים להכנס לרב. אנשים מכל הארץ שבאו כל אחד עם הבעיה שלו, וכל אחד יצא מחוזק".

    "היה גם את הרבנית ע"ה שהייתה מוסד רווחה בפני עצמו, לא פעם ולא פעמיים היא הייתה פונה ודואגת לכל מיני אנשים בכל מיני דרכים".

    עוד הוסיף אשר: "ידענו דבר אחד: שיש לנו כאן בעולמנו מישהו שהשכינה מדברת מגרונו, שהקב"ה שם לו את המילים בפה ולכן זה נכון בכל נושא. מי מאיתנו לא היה מקבל את ההנחיה שלו בכל נושא והוא נתן תשובות. זמנו היה יקר ובכל זאת הוא עשה את זה, אני חושב שהוא הכיר בכוח שיש לו והוא ידע שעליו לסייע עם זה לעם ישראל גם אם זה על חשבון לימודו".

    אשר התייחס לשאלות התקשורת החילונית 'מי המחליף': "זה מה שהם לא מבינים, הם חושבים שיש פריימריז וממנים מישהו. הסברתי להם שכמו שהקב"ה ברא את העולם וידע מה צריך לברוא, כך הוא שותל בכל דור את מנהיגיו. אף אחד לא יכול לכוון את זה. אנחנו שמחים שבכל דור יש את המנהיגים האלה, אנחנו לא יכולים לקבל את ההחלטות הרות הגורל לבד ללא עיני הבדולח של גדולי ישראל".

    עוד סיפר אשר: "כשאנחנו עולים לגדולי ישראל אנחנו ממקדמים את השאלות בצורה ברורה ומקבלים תשובות, תמיד פעלנו על פיהן וראינו סיעתא דשמיא גדולה; כשאתה בא לשאול אותו על ניתוח – וכי הוא למד רפואה? השכינה מדברת מתוך גרונו".

    הוא התייחס למסע הלוויה: "אני שמח שבסופו של יום הייתה לוויה מכובדת, קידוש ה' אדיר. עשרות אלפי אנשים הגיעו כבר בלילה. העיר הייתה מלאה בכל גווני הציבור. אני רוצה לשבח גם את המשטרה, היו חילוקי דעות בכמה נקודות אבל בסופו של דבר הגיעו להבנות. היה תפקוד מצוין בסך הכל".



    0 תגובות